Made in GDR.
Vi er mange fans af denne herlige, sommerlige dekoration fra det tidligere Østtyskland - jo, de var altså forrygende gode til at eksperimentere med farver og dekorationer.
Dette er i hvert fald fantastisk med sin stemningsmættede farvesammensætning og dog så enkle udformning. Det er farver, man let falder for - og jeg kan selv tænke stellet ind i talrige sammenhænge.
Vi har kun dybe tallerkener tilbage, og prisen er pr. styk.
Pris: 25 kr.